ENFEKSİYON HASTALIKLARI POLİKLİNİĞİ
  • Enfeksiyon Hastalıkları, dünyada ve ülkemizde en sık görülen hastalık grubudur.

• Etkenler, belirti ve bulguları çok çeşitlilik gösterebilir ve vücudumuzda farklı organ sistemleri etkilenebilir. Bu nedenle belirti ve bulguları çok çeşitlilik gösterir. Bu belirtilerin başında ateş gelir. Ateşli hastaların öncelikle enfeksiyon hastalıkları polikliniğine baş vurmaları gerekir. Ayrıca ateşle birlikte veya ateş birlikteliği olmaksızın baş ağrısı,boğaz ağrısı, öksürük, geniz akıntısı, balgam çıkartma,  lenf bezi büyümesi, deri döküntüsü, citte ve gözlerde sararma, eklemlerde şişlik, kızarıklık, ağrı, hareket kısıtlılığı idrar yaparken yanma  ve zorluk, sık idrara çıkma, sıkışma hissi, ishal, karın ağrısı, halsizlik, yorgunluk, iştahsızlık, vücut ağrıları, büyük abdest ve idrar renginde değişiklik gibi şikayetler enfeksiyon hastalığına işaret edebilir.

• Düzen Sağlık Grubu Polikliniğimiz bünyesindeki Enfeksiyon Hastalıkları Polikliniğimizde başvuran erişkin hastalarımızın enfeksiyon hastalıkları ile ilgili tüm süreçleri, klinik muayene, tanı, tedavi ve takip, test sonuçlarının yorumlanması, hastalarımızla bu basamakların her aşamasında aktif iletişim halinde  Enfeksiyon Hastalıkları ve Kinik Mikrobyoloji Uzmanımız Prof. Dr. Deniz Atakent tarafından titizlikle yürütülmektedir.

• Ayrıca uzmanımız tarafından enfeksiyon hastalıklarından korunmada önemli bir basamak olan erişkin bağışıklaması hakkında danışmanlık hizmeti de verilmektedir.

• Enfeksiyon hastalıkları tanısına yönelik olarak  istenilen testler için polikliniğimizde alınacak numuneler deneyimli hemşirelerimiz tarafından, enfeksiyon hastalıkları ve klinik mikrobiyoloji uzmanımızın gözetiminde alınarak laboratuvarımıza ulaştırılmaktadır.